پایان کار منصوریان در تراکتور

باشگاه تراکتور از قطع همکاری با سرمربی این تیم خبر داد.

به گزارش سایت معلولین هدف و به نقل از “ورزش سه، علیرضا منصوریان که پیش از شروع فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لیگ برتر به‌عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شده بود، پس از گذشت پنج هفته به پایان حضورش در جمع سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان رسید.

سرمربی پیشین استقلال و ذوب‌آهن، فصل را با دو مساوی مقابل نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران آغاز کرد و پس از آن یک شکست خانگی برابر سپاهان داشت، تیم مس را در رفسنجان شکست داد و دیروز هم به تساوی مقابل فولاد خوزستان رسید.

 

کسب ۶ امتیاز در ۵ مسابقه ابتدایی لیگ بیستم موجب شد تا باشگاه تراکتور ظهر امروز جلسه‌ای پیرامون عملکرد کادر فنی این تیم برگزار و درباره ادامه یا قطع همکاری با علیرضا منصوریان تصمیم‌گیری کند که نتیجه این نشست، جدایی این سرمربی از تراکتور بود.

باشگاه تراکتور نیز در خبری کوتاه و تایید جدایی منصوریان اعلام کرد: «نظر به عدم تحقق اهداف تعیین شده در هنگام عقد قرارداد، هیأت مدیره باشگاه برای قطع رابطه قراردادی با علیرضا منصوریان به توافق رسید.»

درج جمله‌ی « نظر به عدم تحقق اهداف تعیین شده در هنگام عقد قرارداد» در اطلاعیه باشگاه تراکتور نشان می‌دهد که احتمالا این باشگاه از منصوریان خواسته بود تا هفته پنجم امتیاز مشخصی را کسب کند که ظاهرا پایین‌تر از حد لازم بوده و به همین دلیل تصمیم به قطع همکاری گرفته شده است.

 

باشگاه تراکتور در حالی قبل از شروع فصل با منصوریان قرارداد بست که پیش از آن ساکت الهامی سرمربیگری این تیم را برعهده داشت و سرخ‌پوشان تبریزی به قهرمانی در جام حذفی رسیده و در لیگ برتر در جایگاه چهارم قرار گرفته بودند، اما حالا و با عملکردی که منصوریان داشت، تصمیم به پایان همکاری با این سرمربی پس از گذشت پنج هفته از شروع لیگ گرفتند.

هنوز سرمربی جدید تراکتور اعلام نشده، اما این باشگاه اطلاعیه داده که به زودی جانشین منصوریان را انتخاب می‌کند.

 

جاوید عباسی

جاوید عباسی

جاوید عباسی هستم مدیر پرتال هدف مقاله نویس و حامی حقوق معلولین سعی میکنیم با نقد و بررسی مشکلات هم نوع های عزیزمان مشکلات این بخش از جامعه را به گوش مسئول عزیز برسانیم

Leave a Replay

About Me

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

Recent Posts

Follow Us

Weekly Tutorial

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit