مشکلات کارآفرینان به جد پیگیری می‌شود

مشکلات کارآفرینان به جد پیگیری می‌شود

به گزارش سایت معلولین هدف و به نقل قول از ایسنا/خوزستان مشاور اجرایی استاندار خوزستان در بازدیدی از یک واحد تولیدی ماسک به بررسی مشکلات آن مجموعه پرداخت و گفت: مشکلات کارآفرینان به جد پیگیری می شود.

احسان عباس پور در این بازدید که امروز، ۲۱ آذرماه انجام شد، اظهار کرد :

مجتمع مکانیزاسیون ماسک ارمغان به مدیریت یک بانوی کارآفرین منحصر به فرد است و فرآیند کار بسیار روان و خوب در حال اجرا است .

مشاور استاندار بیان کرد:

در این مجموعه حدود ۴۵ نفر از همشهریان در سه شیفت کاری مشغول به کار هستند و در حال حاضر روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک تولید می کنند که بسیار عالی است و با توسعه فرآیند امکان تولید تا ۱۵۰ هزار عدد ماسک هم توسط این مجموعه قابل انجام است .

وی افزود: قطعا نظر استاندار و مجموعه دولت نیز بر حمایت از مجموعه هایی است که با این فرآیند و چهارچوب در استان مشغول به کار هستند و ما نیز شرایطی برای این عزیزان مهیا خواهیم کرد تا در وهله اول ادارات دولتی و پس از آن سایر ادارات وابسته از تولیدات این شرکت ها که در بازدید امروز شاهد تولیدات با کیفیت آن ها بودیم استفاده کنند.

همچنین در راستای توسعه این سیستم اقدامات جدی خواهیم داشت .

عباس پور گفت: این بانوی کارآفرین در مجموعه تولیدی خود از تعدادی بانوی ناشنوا تحت حمایت بهزیستی نیز استفاده کرده است که جای خرسندی است .

وی با بیان اینکه مشکلات کارآفرینان به جد پیگیری می شود،

افزود: حضور بانوان کارآفرین در استان مایه امید است و انشاالله شاهد گسترش چنین مجموعه های فعال در استان باشیم

راحله افسر

راحله افسر

کارشناس مربیگری ورزشی مربی آمادگی جسمانی مربی وداور بوچیا فعال درامورمعلولین

Leave a Replay

About Me

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

Recent Posts

Follow Us

Weekly Tutorial

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit