چگونه می توانیم با وجود معلولیت موفق شویم؟

راز های موفقیت معلولین

شاید باور کردن اینکه معلولین موفقیت هایی را بدست می آورند که بعضی مواقع انسان های سالم نیز نمی توانند چنین کاری بکنند. برای بعضی آدم ها خیلی سخت می باشد، ولی این حقیقت است  که اگر کسی واقعا بخواهد وتلاش کند حتما موفق می شود .کافی است افراد اراده بکنند وپشتکار کافی داشته باشند. من می خواهم چند نمونه از افراد بلند همت را خدمت شما معرفی کنم، این عزیزان دست وپا ندارند و فقط قسمتی از بدنشان وجود دارد تا بتوانند زنده بمانند اما با کارهایی که کردند توانسته اند به همه ثابت کنند هرکاری را می توانیم انجام دهیم، کافی است بخواهیم این افراد الگوی خوبی برای معلولین عزیز می باشند. من خودم شخصاً معلولینی را می شناسم که درصد معلولیتشان از این افراد کمتر است و وضعیت جسمانی بهتری دارند ولی به به خود وتوانایی های خود باور ندارند. اولین قدم باور واعتماد داشتن به خود است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شما به این افراد اگر نگاه کنید شاید حس ترهم و دلسوزی داشته باشید وبگویید این عزیزان چگونه زندگی می کنند اما آنها در ابتدا معلولیتشان را باور کردند وبا آن کنار آمدند وبعد شروع کردن به انجام کارهایی که قصد موفقیت در آنها را دارند اما دل آنها به حال ما می سوزد که با وجود این همه توانایی وبدن سالم زندگی خود را هدر می دهیم .

 

نیک وی آچیچ

نیک وی اچیچ در سال ۱۹۸۲ در کشور استرالیا به دنیا آمده است. زمانی که او به دنیا آمد همه فکر میکردند هر لحظه ممکن است بمیرد نوزادی که نه دست دارد نه پا چگونه میخواهد زندگی کند. او همان فرد الان به یکی از سخنران های گران قیمت تبدیل شده است ودر هر سخنرانی چند هزار دلار دست مزد می گیرد.

او در دوران مدرسه خیلی از مسخره شدن می ترسید واعتماد بنفس پایینی داشت ولی با کمک مادرش توانست یاد بگیرد که چگونه از دوانگشت پایش استفاده کند. نیک با تلاش بسیار توانسته به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند. او ازدواج کرده ودارای فرزند می باشد. او سخنران انگیزشی است وتفریحاتی مثل موج سواری وفوتبال نیز دارد.

کایل مینارد

کایل مینارد از افراد موفقی است که با نداشتن دست وپا یک ورزشگار حرفه ای است. او دوبار جایزه ی بهترین ورزشکار سال در آمریکا را گرفته است او بدون داشتن دست وپا قله ی کلیمانجارو را فتح کرده است. اودر پروفایل اینستاگرام خودش نوشته است :کار آفرین، سخنران، نویسنده ی کتاب پرفروش، برنده ی جایزه بهترین ورزشکار کوه نورد

او در کالیفرنیا زندگی می کند. او با این کاری که انجام می دهد برایش غیر ممکن معنایی ندارد. اخیراً به کمپین تبلیغاتی نایک با شعار”غیر ممکن” پیوسته است با دیدن شادابی وروحیه او  همه انگیزه می  گیرند.

 

 

نیک سنوناستاسو

نیک سنوناستاسو ۲۰سال سن دارد و از بدو تولد بدون دست وپا بود وعلی رغم محدودیت های فراوانی که دارد علاقه زیادی به ورزش دارد. نیک سنوناستاسو در سریال مردگان متحرک نقش آفرینی می کرد. او با آنتونی رابینز مربی افسانه ای انگیزشی در دنیا ملاقات داشته است.

به امید روزی که شاهد موفقیت های معلولین عزیز باشیم.

 

راحله افسر

راحله افسر

کارشناس مربیگری ورزشی مربی آمادگی جسمانی مربی وداور بوچیا فعال درامورمعلولین

Leave a Replay

About Me

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

Recent Posts

Follow Us

Weekly Tutorial

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit