پوتین: فوراً به استقرار موشک‌های ناتو در مرز روسیه پاسخ داده شود

به گزارش سایت معلولین هدف به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» امروز دوشنبه از وزارت دفاع کشورش خواست در صورت بروز ضرورت، به صورت فوری به استقرار موشک توسط کشورهای غربی در نزدیکی مرزهای روسیه پاسخ دهد.

رئیس‌جمهور روسیه در این خصوص گفت: ما قصد تولید و استقرار موشک‌های میان برد و کوتاه برد را در قسمت اروپایی روسیه یا سایر مناطق کشور نداریم؛ اما باید آماده باشیم در صورتیکه کشورهای غربی چنین تسلیحاتی را نزدیک مرزهای ما مستقر کنند به سرعت واکنش نشان دهیم.

به گزارش مهر، پس از بازالحاق شبه جزیره کریمه به روسیه بر اساس نتیجه یک همه پرسی آزاد و همچنین به دنبال مشارکت مسکو در مبارزه با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- عربی بنا به درخواست دولت مشروع و قانونی سوریه، کشورهای غربی در تلاش اند تا از هر روزنه ای به منظور ایجاد روسیه‌هراسی و اعمال فشار بر این کشور استفاده کنند.

بر این اساس، ناتو به سرکردگی آمریکا و به بهانه های مختلفی دایما به تقویت حضور خصمانه خود در نزدیکی مرزهای روسیه ادامه می دهد؛ تحرکاتی که همواره اعتراض مسکو را در پی داشته است.

جاوید عباسی

جاوید عباسی

جاوید عباسی هستم مدیر پرتال هدف مقاله نویس و حامی حقوق معلولین سعی میکنیم با نقد و بررسی مشکلات هم نوع های عزیزمان مشکلات این بخش از جامعه را به گوش مسئول عزیز برسانیم

Leave a Replay

About Me

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

Recent Posts

Follow Us

Weekly Tutorial

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit