منصوریان: مسابقات لیگ برتر به دیدارهای دوستانه تبدیل شده است

به گزارش سایت معلولین هدف و به نقل از از ایرنا، علیرضا منصوریان عصر یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتور تبریز و فولاد خوزستان، گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای فولاد باشیم و فردا بازی بدون حاشیه‌ای داشته باشیم.

وی عنوان کرد: داور دیدار فردا، یک داور مقتدر و محکم است و اقتدار خود را در قضاوت‌های قبلی‌اش نشان داده است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درمورد سبک بازی تیمش، بیان کرد: اصول بازی ما، بازی مالکانه است و سعی ما بر این است که نقات قوت حریف را کنترل کنیم و شرایطی ایجاد نشود که تسلط حریف بر ما زیاد شود .

وی افزود: با بازیکنانی که داریم، می توانیم فوتبال مالکانه را ارائه دهیم .

منصوریان ضمن تمجید از میهمان نوازی باشگاه مس رفسنجان عنوان کرد: هفته گذشته باشگاه مس رفسنجان میزبانی بسیار خوبی از ما داشتند و ما را شرمنده میهمان نوازی خود کردند و این هفته هم ما میزبان فولاد خوزستان هستیم و به میهمان خود نهایت احترام را خواهیم گذاشت.

وی گفت: بعد از بازی با مس رفسنجان، یک انرژی مثبت بسیار خوبی در اردوی ما بوجود آمده که امیدوارم در سه دیدار پیش رو نهایت امتیاز را بگیریم و تراکتور را به جایگاه واقعی خود برسانیم و سه امتیاز در تبریز بماند.

منصوریان با بیان اینکه من در محله ترک‌ها بزرگ شدم، افزود: هر روز زبان ترکی را تمرین می کنم تا بتوانم نصف صحبت‌هایم را به این زبان شیرین انجام بدهم.

وی راجع ‌به تغییر محل دیدارهای خانگی تراکتور، اظهارکرد: ورزشگاه یادگار امامِ بدون تماشاگر، ما را اذیت می‌کند و وقتی این ورزشگاه را خالی می‌بینیم، ما بیشتر از حریف تحت فشار قرار می‌گیریم از این رو تا زمانی که کرونا شَرِ خود را از سر ما کم نکند، ما در استادیوم اختصاصی باشگاه بازی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، مصدوم یا محروم دارید یا خیر؟»، گفت: بعد از مصدومیت محمدرضا خانزاده، سیستم تیم را به چهار دفاع تغییر دادیم و ۲ بازیکن‌مان مصدوم و ۲ نفر دیگر هم کرونایی هستند.

وی در مورد مسعود شجاعی کاپیتان تیم هم گفت: او یک آسیب دیدگی جزئی دارد و به همین خاطر نمی‌توانیم ریسک کنیم و او را به میدان بفرستیم ولی انشاءالله تا هفته آینده سلامتی خود را به دست می‌آورد.

سرمربی تیم تراکتور ادامه داد: ما جوانان خوبی را در لیست خود داریم که خیلی خوب تمرین می‌کنند و نسبت به بازیکنان جوانی که در سال‌های گذشته با آنها کار کردم، میل به یاد گرفتن را می‌بینم و خواهید دید که آنها در ماه‌های آینده دست تراکتور را گرفته و حتی به فوتبال ایران معرفی خواهند شد.

نکونام: بازی سختی مقابل تراکتور خواهیم داشت

سرمربی تیم فولاد خوزستان هم با بیان اینکه فردا بازی سختی مقابل تراکتور خواهیم داشت، افزود: تیم تراکتور مدعی قهرمانی لیگ بوده و از بازیکنان خوبی استفاده می کند و در بازی هفته قبل که بازی خارج از میدان داشت پیروز بازی شدند که این امر باعث شده تا از روحیه و شرایط بهتری برخوردار باشند.

جواد نکونام خاطرنشان کرد: ما هم تیم فولاد هستیم و شرایط بهتری داریم و می دانیم که از این بازی چه چیز می خواهیم.

وی در خصوص بازیکنان غایب بازی فردا مقابل تراکتور عنوان کرد: بازیکن محروم نداریم ولی مصدوم داریم که نمی خواهم تا قبل از بازی معرفی کنم و منتظر هستم تا خودشان را به بازی فردا برسانند.

دیدار تیم های تراکتور و فولاد خوزستان فردا دوشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

تیم های فوتبال تراکتور با پنج امتیاز و فولاد خوزستان با ۶ امتیاز در رده های ۱۲ و هشت جدول لیگ برتر جای دارند.

 

جاوید عباسی

جاوید عباسی

جاوید عباسی هستم مدیر پرتال هدف مقاله نویس و حامی حقوق معلولین سعی میکنیم با نقد و بررسی مشکلات هم نوع های عزیزمان مشکلات این بخش از جامعه را به گوش مسئول عزیز برسانیم

Leave a Replay

About Me

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

Recent Posts

Follow Us

Weekly Tutorial

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit