عضو متخلف شورای اسلامی شهر بجنورد مادام العمر از حضور در شوراها «منع» شد

نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس رأی هیئت حل اختلاف شوراهای اسلامی استان٬ عضو متخلف پنجمین دوره شورای شهر بجنورد برای همیشه از حضور در شورا منع شد.


به گزارش سایت معلولین هدف و به نقل از تسنیم، محمد وحیدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: بر اساس رأی صادره امروز در هیئت حل اختلاف شوراهای اسلامی استان، عضو متخلف شورای شهر بجنورد با توجه به صدور احکام مختلف قضائی به صورت مادام‌العمر از حضور در انتخابات و شورای شهر منع شد.

وی افزود: این حکم بدوی و قابل اعتراض بوده و از امروز تا 20 روز آینده٬ این عضو شورا حق اعتراض دارد و تا زمانی نهایی شدن حکم، حضور وی در شورای شهر بلامانع است.

وحیدی تصریح کرد: در صورت تأیید و نهایی شدن حکم صادره، نفر علی‌البدل جایگزین وی در شورای پنجم شهر بجنورد خواهد شد.

به گزارش تسنیم٬ سایر اعضای این هیئت نیز این خبر را تأیید کردند. این عضو اصلاح‌طلب متخلف شورای اسلامی شهر بجنورد دارای احکام محکومیت قضائی است که تا کنون چندین بار نیز حضور وی در شورای شهر مورد اعتراض گروه‌های مختلف بوده ولی با حمایت نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی تا کنون احکام قضائی وی اجرایی نشده بود.

جاوید عباسی

جاوید عباسی

جاوید عباسی هستم مدیر پرتال هدف مقاله نویس و حامی حقوق معلولین سعی میکنیم با نقد و بررسی مشکلات هم نوع های عزیزمان مشکلات این بخش از جامعه را به گوش مسئول عزیز برسانیم

Leave a Replay

About Me

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

Recent Posts

Follow Us

Weekly Tutorial

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit