سکه ۱۷۰ هزار تومان دیگر ارزان شد

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه) با کاهش ۱۷۰ هزار تومانی نسبت به روز چهارشنبه (۱۵ بهمن‌ماه) ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش سایت معلولین هدف و به نقل از ایرنا، ساعت ۱۴ امروز، ارزش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه براین، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۷۲ هزار تومان و هر مثقال طلا به چهار میلیون ۶۴۵ هزار تومان رسید.

انس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۸۱۴ دلار و ۶۰ سنت فروخته شد.

به گزارش ایرنا، از سه‌شنبه هفته گذشته (۳۰ دی‌ماه) قیمت سکه تاکنون با باقی ماندن در کانال ۱۰ میلیون تومانی، هر روز در نوسان بوده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد هفته‌های گذشته قیمت سکه و طلا متاثر از بازار ارز روند کاهشی داشته و سیر نزولی قیمت ارز روی بازار طلا موثر بود.

همچنین افزایش قیمت انس جهانی طلا باعث شده تا قیمت سکه در بازار ایران با وجود ثبات نرخ دلار با رشدی نسبی همراه شود. این در شرایطی است که کارشناسان افت بیشتر انس جهانی طلا در هفته‌های آینده را پیش‌بینی کرده‌اند.

علاوه براین انتظار می‌رود با آغاز توزیع واکسن کرونا و بهبود شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده، میزان استقبال از طلا به عنوان ابزاری برای سرمایه‌گذاری کاهش یابد.

جاوید عباسی

جاوید عباسی

جاوید عباسی هستم مدیر پرتال هدف مقاله نویس و حامی حقوق معلولین سعی میکنیم با نقد و بررسی مشکلات هم نوع های عزیزمان مشکلات این بخش از جامعه را به گوش مسئول عزیز برسانیم

Leave a Replay

About Me

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

Recent Posts

Follow Us

Weekly Tutorial

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit