سردار تنگسیری: با همه ظرفیت‌های آمادی‌، پشتیبانی و مهندسی به کمک مردم خوزستان شتافتیم / تا رفع کامل مشکلات ‌کنار مردم‌ هستیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: مردم عزیز ما مطمئن باشند رزمندگان سپاه و نیروی دریایی و ناوگروه‌های بسیج دریایی تا رفع کامل مشکلات و آسیب‌های باقیمانده از سیل کنار مردم عزیز خواهند بود.


به گزارش سایت معلولین هدف و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهو‌از، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در حاشیه بازدید از مناطق آبگرفته خوزستان با ا‌شاره به بارندگی‌های شدید در چند روز اخیر استان‌های جنوبی به‌ویژه استان خوزستان که منجر به وقوع سیل و آب‌گرفتگی معابر و منازل برخی شهر‌های این استان شد، اظهار داشت: در اولین ساعات بارندگی سیل‌آسا در این استان با فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه تماس تلفنی برقرار و نسبت به امداد‌رسانی سریع و کمک به مردم برای رفع مشکلات پیش‌آمده از سیل و بارندگی‌های اخیر با استفاده از همه ظرفیت موجود در منطقه سوم دریایی تأکید شد.

وی افزود: با توجه به حضور میدانی فرمانده محترم کل سپاه در مناطق سیل‌زده استان خوزستان به‌ویژه بندر امام خمینی(ره) و تأکید ایشان مبنی بر کمک‌رسانی و امداد سریع به مردم‌، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی لازم را در خصوص ارائه کمک و امداد‌رسانی به مردم برای کم کردن مشکلات پیش‌آمده در سیل اخیر دارد و به فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه ابلاغ شد همه توان و ظرفیت‌های آمادی‌، پشتیبانی، مهندسی، شناوری، غواصی و تکاوری و دیگر بخش‌ها را برای کمک به مردم عزیز مناطق سیل‌زده اخیر همانند شهرهای جراحی و بندر امام خمینی(ره) ‌به‌کار گیرند و این کار هم‌اکنون در حال انجام است اما جهادگران و رزمندگان نیروی دریایی سپاه تا رفع کامل مشکلات کنار مردم هستند.

سردار تنگسیری تأکید کرد: نیروی دریایی سپاه همانند سال گذشته کنار مردم خوزستان تا رفع کامل مشکلات آنها خواهد بود و خدمت به مردم عزیز این خطه از میهن اسلامی را که در دوران دفاع مقدس، ایثار و کمک به رزمندگان اسلام را جزء وظایف خود می‌دانستند فراموش نخواهد کرد، ما وظیفه داریم در هر جایی که مشکلی وجود داشته باشد با تمام امکانات و ظرفیت برای رفع مشکلات مردم نجیب و ولایتمدارمان تلاش کنیم و کنار آنها باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: ‌خدمات ارائه‌شده توسط نیروی دریایی سپاه در سیل اخیر چند روز گذشته، حضور جهادی و انقلابی فرماندهان، روحانیون و رزمندگان منطقه سوم نیروی دریایی سپاه در مناطق سیل‌زده و کنار مردم مایه تجدید قوای روحی و دلگرمی و پشتوانه عمیق معنوی برای آنان و تقویت روحیه برادری و تلاش مضاعف برای تسکین آلام مردم بوده است.

سردار تنگسیری ابراز کرد‌: در شهر اهواز هم به‌محض آب‌گرفتگی معابر و محلات مسکونی مردم‌، منطقه سوم نیروی دریایی سپاه با انتقال پمپ‌های قوی تخلیه آب به مناطق تجمع آب، سریعاً شروع به تخلیه آب از معابر و مناطق مسکونی کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه با راه‌اندازی و استقرار قرارگاه جهادی امدادی امام علی (علیه السلام) در بندر امام خمینی(ره) به‌فرماندهی سردار اباذری برای سازماندهی گروه‌های جهادی در راستای ارائه بهتر و منظم کمک‌ها و امدادرسانی مطلوب و بموقع به خانواده‌ها و افراد آسیب‌دیده از سیل، اقدام کرده است‌.

وی اضافه کرد: ‌از برنامه‌های خدمات‌دهی و امدادی آنان در سیل اخیر خوزستان به‌ویژه شهر جراحی و بندر امام خمینی(ره) می‌توان به توزیع غذای گرم بین خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل، ‌در اختیار گذاشتن وسایل نقلیه سبک و سنگین برای انتقال مردم از محل سیلاب‌ها به خشکی، باز کردن مسیر ‌رفت‌وآمدها و ترمیم جاده‌های تخریب‌شده، تخلیه و هدایت آب‌های راکد از منازل و معابر در محلات مختلف در شهر جراحی و بندر امام خمینی(ره)، تخلیه سریع آب از منازل و معابر شهری، شست‌وشوی منازل آسیب‌دیده و نظافت و تمیز نمودن وسایل زندگی، تأمین برخی وسایل و اقلام مورد نیاز مانند فرش و بخاری و… می‌شود اشاره کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان تأکید کرد‌: مردم عزیز ما مطمئن باشند رزمندگان سپاه و نیروی دریایی و ناوگروه‌های بسیج دریایی تا رفع کامل مشکلات و آسیب‌های باقیمانده از سیل کنار مردم عزیز خواهند بود و هر کاری از دستمان برآید برای کمک به مردم عزیز خوزستان دریغ نخواهیم کرد.

 

جاوید عباسی

جاوید عباسی

جاوید عباسی هستم مدیر پرتال هدف مقاله نویس و حامی حقوق معلولین سعی میکنیم با نقد و بررسی مشکلات هم نوع های عزیزمان مشکلات این بخش از جامعه را به گوش مسئول عزیز برسانیم

Leave a Replay

About Me

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

Recent Posts

Follow Us

Weekly Tutorial

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit