بانوی ایرانی با توانایی های شگفت انگیز

توانایی های شگفت انگیز یک زن ایرانی

هرگز فکر نکنید که با داشتن معلولیت نمی توانید موفق شوید. در این قسمت شما با یک معلول موفق آشنا می شوید که با داشتن معلولیت استعداد های شگفت انگیزی دارد. این بانو دست ندارد ولی با پاهای خود تمام کار های خود را انجام می دهد. او با پاهای خود می تواند نقاشی، خوشنویسی، قالی بافی، آشپزی می کند و حتی پینگ پنگ بازی می کند.

این بانوی موفق کیست؟

زهره اعتضادالسلطنه متولد سال ۱۳۴۱ در تهران به دنیا آمده است. او به طور مادرزادی از هر دو دست معلول است. او در مدرسه عادی درس خوانده است. رشته او روان شناسی است و تا کارشناسی ارشد تحصیل کرده است.

او می گوید: من با داشتن معلولیت با کمک پدر،مادر و خواهر و برادرانم توانستم از زندگی لذت ببرم.

این بانو چه کار هایی می تواند انجام دهد؟

این بانو با استعداد عضو انجمن بین‌المللی نقاشان آلمان است. او در خارج کشور و ایران در نمایشگاه های مختلف آثار های هنری خود را بر پا کرده است. این بانو خوشنویسی نیز می کند.

او می گوید: “افرادی که با سختی به جایی برسند در آینده تبدیل به الگو می شود”.

او می گوید: در یکی از نمایشگاه های هنری خانمی را دیده بود که با دهان خود نقاشی می کند. آن بانو گفته بود که دوست دارید نقاشی کنید؟ و ایشون گفته بود بله اما به نظرم کار سختی است. او در کلاس های خصوصی آن خانم شرکت کرده بود و هنر را کامل یاد گرفته است.

این بانوی موفق درباره وارد شدن به بازی پینگ پنگ می گوید: روزی در باشگاهی رفتم و ثبت نام کردم. و توانستم در این رشته ورزشی موفق باشم. او دوست داشت در مسابقات نیز شرکت کند اما فدراسیون معلولین و جانبازان با من همکاری نکردند.

او مستقل است و تمام کار های خود و منزل را انجام می دهد. او از مادر خود در منزل پرستاری می کند. او در کنار همه این کار ها قالیبافی نیز انجام می دهد. او به کودکانی که دست ندارند نقاشی و خوشنویسی را آموزش می دهد.

او می گوید:” چقدر انسان دچار سختی و مصیبت شود، ارزشمندتر می‌شود.

جاوید عباسی

جاوید عباسی

جاوید عباسی هستم مدیر پرتال هدف مقاله نویس و حامی حقوق معلولین سعی میکنیم با نقد و بررسی مشکلات هم نوع های عزیزمان مشکلات این بخش از جامعه را به گوش مسئول عزیز برسانیم

Leave a Replay

About Me

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

Recent Posts

Follow Us

Weekly Tutorial

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit