آخرین تلاش برای جذب سانچو؛ پول‌پاشی یونایتد

 

در انگلیس گفته می‌شود منچستریونایتد هفته آینده برای آخرین بار شانس خود برای جذب جیدون سانچو را با پیشنهاد رسمی به دورتموند امتحان می‌کند.

به گزارش سایت معلولین هدف و به نقل از خبرگزاری “ورزش سه”، روزنامه انگلیسی دیلی استار در گزارشی اختصاصی به نقل از منابع خود مدعی شد منچستریونایتد در هفته آینده برای آخرین بار شانس خود برای جذب جیدون سانچو را خواهد آزمود و برای آخرین بار یک پیشنهاد رسمی ۱۰۰ میلیون یورویی به بوروسیا دورتموند ارائه خواهد کرد. البته یونایتد تا کنون پیشنهادی رسمی ارائه نکرده و این پیشنهاد اولین و آخرین پیشنهاد رسمی اش خواهد بود.

 

بر اساس این گزارش یونایتد قصد دارد پیشنهادی ۸۰ میلیونی به دورتموند ارائه دهد و علاوه بر آن ۲۰ میلیون یورو هم به عنوان بندهای الحاقی و پاداش در قرارداد بگنجاند تا دورتموندی‌ها را برای رضایت دادن به این انتقال ترغیب کند.

دیلی استار می‌گوید این اقدام توسط اد وودوارد نایب رئیس باشگاه یونایتد انجام خواهد شد. وودوارد قصد دارد به مدیران دورتموند به صراحت اعلام کند که این آخرین پیشنهاد منچستر است و در صورت رد آن دیگر پیشنهادی در کار نخواهد بود.

درحالیکه پنجره نقل و انتقالات تابستانی روز ۵ اکتبر یعنی ۱۴ مهر به پایان می‌رسد ولی رسانه انگلیسی به نقل از منابعی که از آنها به عنوان منابع نزدیک به باشگاه یاد می‌کند مدعی است مدیریت بالای یونایتد معتقد است با این پیشنهاد وسوسه انگیز می‌تواند سانچو را در آخرین لحظات به اولدترافورد منتقل کند.

منبع: ورزش سه

جاوید عباسی

جاوید عباسی

جاوید عباسی هستم مدیر پرتال هدف مقاله نویس و حامی حقوق معلولین سعی میکنیم با نقد و بررسی مشکلات هم نوع های عزیزمان مشکلات این بخش از جامعه را به گوش مسئول عزیز برسانیم

Leave a Replay

About Me

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

Recent Posts

Follow Us

Weekly Tutorial

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit